قاسمی فرزاد:

 ۵۹۰ هزار تعرفه در استان همدان استفاده شده است

همدان-استاندار همدان با بیان اینکه ۵۹۰ هزار تعرفه در استان استفاده شده است، گفت: به هیچ عنوان پرونده‌ تخلفی تشکیل نشد و انتخابات سالم برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۱۱۷۱۴
|
۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۰
 ۵۹۰ هزار تعرفه در استان استفاده شده است

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علیرضا قاسمی فرزاد امشب در جمع خبرنگاران در ستاد انتخابات استان همدان اظهار کرد: تا این لحظه مشارکت مردم از ۳۹ درصدی هفته گذشته عبور کرده و با ازدحامی که در شعب و شور و نشاطی که در کشور وجود دارد شاهد حضور پرشور مردم هستیم.

وی با بیان اینکه با کاهش دما شاهد موج دوم شرکت‌کنندگان در شعب هستیم، افزود: امیدواریم با این تعداد افرادی که برای رای دادن آمدند میزان مشارکت بالا رود و این احتمال وجود دارد که میزان مشارکت بیش از ۴۶ درصد شود که این مشارکت باعث قدرت و قوت هرچه بیشتر نظام و دلخوشی رهبری و دلسوزان نظام خواهد بود.

استاندار همدان با بیان اینکه ۵۹۰ هزار تعرفه در استان استفاده شده است، گفت: تخلفات نادری در سطح استان بوده که به هیچ عنوان پرونده‌ای تشکیل نشد و انتخابات سالم برگزار شد.

وی ابراز کرد: فرایند انتخابات مبتنی بر آراء مردم است و به طور قطع آنچه که از صندوق بیرون می‌آید باید مورد پذیرش همگان باشد.

قاسمی فرزاد عنوان کرد: تعداد استعلام با کارت ملی ۸۷ درصد و استعلام با شناسنامه ۱۳درصد است، همچنین در تفکیک جنسیتی ۵۳ درصد خانم‌ها و ۴۷ درصد برادران مشارکت داشتند و حدود ۲۸ هزار نفر مسئولیت انتخابات را در استان بر عهده داشتند.

* مردم با یک نشاط سیاسی پای کار آمدند

مسئول ستاد انتخابات استان همدان اظهار کرد: جلسات هماهنگی بسیار خوبی با روسای ستاد انتخاباتی در استان برگزار شده و قانون فصل الخطاب همه است و پذیرفتیم که سالم‌ترین نظام انتخاباتی را در دنیا داریم.

حسن رضانیا افزود: فردا روز بزرگی برای کشور ما است و چون در آستانه عزاداری سیدالشهدا(ع) هستیم به پاس ماه محرم بنا بر برگزاری جشن نداریم که هماهنگی‌ها انجام شده و طرفین پذیرفتند.

وی خاطرنشان کرد: از تعیین تکلیف انتخاباتی در فضای مجازی و در بین افراد جدا خودداری کنید چراکه این جرم محسوب می‌شود؛ مردم با یک نشاط سیاسی پای کار آمدند و عده‌ای درصدد برهم زدن ذائقه خوش مردم هستند و نباید اجازه داد این گمانه‌زنی‌های زودهنگام اتفاق بیفتد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار